Ik vind het belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garandeert Lab 1823 een 100% klanttevredenheid op al haar diensten.
Ik vind het belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garandeert Lab 1823 een 100% klanttevredenheid op al haar diensten.
Wij hebben het milieu hoog in het vaandel. Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. Lees hier alles over FSC.
Verder gebruiken we digitale drukpersen. Omdat we per bestelling precies het aantal produceren wat de klant via onze webshop bestelt, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.
Voor alle artikelen die je bij Lab 1823 koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voldoet het product niet aan deze verwachtingen, bent je ontevreden of wil je een product aan ons retourneren? Neem dan contact met mij op. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Wij streven naar 100% tevredenheid op de geleverde producten en daarom zorgen wij altijd dat je een goed product in huis ontvangt.
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
• e-mail: kaarten@lab1823.nl
• schriftelijk: Lab 1823 Klantenservice, Paterslaan 31, 5764 PV, De Rips
Heb je de producten al in gebruik genomen, dat wil zeggen openbaar hebt gemaakt door middel van verzending per post of via social media, ga je akkoord met de geleverde producten en vervalt de garantie.
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht, of bent vergeten aan te passen. Voor deze onderdelen is Lab 1823 niet verantwoordelijk.
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op de pagina over bezorging.
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Lab 1823 gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.
Grafische drukwerktechnieken zoals metallic inkten, pregen en stansen worden bij ons niet toegepast. Indien een kaartje dit toont is het puur een simulatie zoals glitters, reliëf e.d. Tenzij er duidelijk is aangegeven dat deze echt goud of zilver folie bevat.
Structuren als bijvoorbeeld krijtbord en hout zijn geen echte structuren maar hebben alleen deze uitstraling.
Heb je tips of advies voor de verbetering van mijn dienstverlening of andere vragen, dan hoor ik die graag. Ik sta open voor suggesties en aanbevelingen.